ing-maries

Alla inlägg under januari 2013

Av Ing-Marie - 17 januari 2013 15:49

Det var ett tag sen jag var här och skrev.Ja faktiskt inte sen förra året.Har inte haft lust men har funderat några dagar på att man kanske skulle ta och uppdatera sig och nu är jag här.Har det hänt något sen sist?Nja inte mycket men det är ju bra om det är negativa saker jag menar och det gör jag.Vardagen har rullat på för ett break vid jul och nyår.Jul och nyårshelgen flöt på i ett lugnt och bra tempo med mycket vila och god mat.Avslutade och började det nya året här i stugan med god mat och dryck i trevligt sällskap av man,svåger med flickvän,svägerskans man och 2 barn.Nu ser jag fram i mot ett bra år med trevligt umgänge och kanske någon spännande resa och givetvis så önskar mig att jag och min familj och alla jag känner ska hålla sig friska och krya.Ha en fortsatt trevlig dag och ta hand om er och era nära och kära.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Älskar dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards