ing-maries

Direktlänk till inlägg 24 september 2012

Vad händer..........

Av Ing-Marie - 24 september 2012 18:10

oj vilken rörig dag.Började med att man stod själv på jobbet i morse och det är ju aldrig kul även om jag gör det titt som tätt.Min kollega har "lite"problem med allt möjligt så hon är ofta borta.Smsade en vikarie som brukar komma och hjälpa mig men hon var upptagen idag och hela veckan tyvärr.Så idag kom en ny som jag måste lära upp.Visserligen är jag van vid det men det tar ju alltid sin lilla tid innan man hittar varandra och kommer in i rutinerna.Väl hemma tog jag tag i ett samtal som jag har bävat för men som jag var tvungen att ta tag i.Nämligen att beställa blommor från mig och min familj till sista mötet med mamma eller förresten vi kommer ju att mötas igen på ett eller annat sätt.Funderar ofta på vad som händer efter döden men det har jag tyvärr inget bra svar på.Men det kan ju inte bara ta slut eller?Ha en bra kväll i höstmörkret.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ing-Marie - 17 januari 2013 15:49

Det var ett tag sen jag var här och skrev.Ja faktiskt inte sen förra året.Har inte haft lust men har funderat några dagar på att man kanske skulle ta och uppdatera sig och nu är jag här.Har det hänt något sen sist?Nja inte mycket men det är ju bra om...

Av Ing-Marie - 31 oktober 2012 14:53

Dom senaste dagarna har jag haft mycket tid över att fundera på livet.När jag mådde som sämst av min lunginflammation så tänkte jag på alla som ofta eller alltid mår dåligt av sina sjukdommar både dom med synliga och dom med icke synliga sjukdommar.F...

Av Ing-Marie - 16 oktober 2012 19:44

Känner just  nu att jag är lyckligt lottad som mår bra och har en familj som jag älskar och som älskar mig(tror det i allafall)   Sviterna efter min cancer kan jag leva med och tankarna på det blir mindre och mindre. Har den senaste tiden träffat mån...

Av Ing-Marie - 15 oktober 2012 19:31

Starten på denna hösten hade kunnat varit bättre.14 september gick en väldigt nära anhörig till mig över på andra sidan.Efter en tids sjukdom insomnade personen stilla och lugnt men för mig kom sorgen redan för ca 2 år sen när minnet svek och kroppen...

Av Ing-Marie - 26 september 2012 19:19

Har funderat ett tag på att testa hur min"lilla"fot reagerar på att vara utan kompressionsstrumpan och idag provade jag.Det har gått bra.Foten är inte så speciellt svullen och den känns bra så nu ska det bli spännande att se om svullnaden går ner und...

Presentation

Älskar dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards